Förra veckan (torsdag den 11 juni)  så var jag och Clara på fest i Lindesberg, gymnasiefest på Palmas. Vi träffades hemma hos mig 2 timmar innan vi tog 20:19 bussen till Linde. Hemma hos mig så pratade vi, lyssnade på  musik, flummade, slampade oss och drack lite gått.

 

 Det öppnade 21:00 så vi tänkte att då kommer vi bara 20 min sent, ca. Så här är det kommer men 20 min sent i Örebro för man vänta och köa i 2 timmar, i Linde kommer man 20 min sent där så får man vänta i 2 timmar på att folket ska komma. Vi trodde att vi var där i en bra tid men nej nej. Men det var helt okej och FAB iaf.

På 20:19 bussen träffade vi några killar som jag festade med fredagen veckan innan och dom ropade på mig och tyckte att vi skulle sitta med dom, så det gjorde vi. Så bussredan var väldigt rolig in. När vi kommer fram så träffar jag Megge så vi slynar och fabar oss tsm en stud. Sen gick jag och Clara till där Nobis, Frida, Alis och Sanna väntade på oss. Inne på Palmas sen så träffar jag Michel som jag nt har varit med och pratat med sen 8an typ.  

 
Jag och Michel :D :* Michel är såå mkt snyggar än mig på bilden, :o :’( Men jag tänkte jag lägger upp den iaf. För eran skull ;)
 

Jag ska bara berätta en liten händelse här jag frågar en utav vakterna vart garderåben är då säger han följ med mig här, och så går vi till 18+ sidan, jag följer med honom så glatt sen kommer det en annan vakt springandes efter oss och rycker tag i min arm och skriker ”visa mig ditt leg.” Då svarar jag med han med att pekade på vakten, som såg förskräckt ut, och sa ”han sa att jag skulle fylla med hit.” Då blir ha lite fundersam och typ stammar fram lågt ”visa mig leget…?” Då säger jag ”man hallå jag är bara 17 jag fyllde med hit bara för att an sa det.” Då sa den andra vakten” ja ha jag trodde du var över 18” och så nickade en bartänder instämande och sa ”jag med, här måste man vara 18+.” Jag tänkte asså hallå dom sa jö följ med här.

Jag träffade många vänner där på Palmas, och nya som var väldigt roligt. Jag var även med Alva Larsson, Karro och Hannha där. Det är bara några som jag kommer på nu, det var massa fler. Och så träffade jag många nya vänner där, kommet tyvärr nt ihåg vad alla heter : Men det var super kul iaf.

Vi dansade och pratade mest.  Vi kom som sagt 21:19 och ungefär vid 23:00 vart det roligt på riktigt. Det stod på inbjudan att det skulle hålla på till 01:00 men nej det stämde nt det stängde 24:00. Det var 18+ som stängde 01:00, nt bra informerat. Jag, och Clara, vart erbjudna att följa med på efterfest på flera olik ställen, men den vi tänkte gå på ,med min ny vän Klara, var till internatet på skolan. Men tyvärr så han vi nt det för får skjuts skulle komma om 15 min då. :/ <3

 
Jag och Klara :D
 
(Ps. Min kamera är as bra ibland och ibland är den helt värdelös, så konstift)
 

Kommentera

Publiceras ej