Hej kära bloggläsare. Nu har jag valt det stora steget att byta bloggportal. Jag har bloggat här på blogg.se sen jag började att blogg 2012, och det är nu 3 år och snart 4 år. Det är en lång tid på sitt sett, men även en kort tid eftersom att det känns som igår när jag började blogga för er kära läsare.

Men jag vill och behöver ha något nytt, på fler plan i mitt liv, och en del är en ny bloggportal. Jag kommer inte sluta blogga utan byter bara till bloggportalen nouw. Jag kommer inte byta blogg namn heller ut det är och kommer fortfarande vara Pontus in the house/pontusinthehouse som det var när jag började.

Hoppas att ni vill och kommer följa med mig till den nya sidan. Eftersom att jag byter sida så har jag gjort ny mål och förutsättningar och det är, bättre uppdatering, bättre inlägg och framförallt bättre bilder. Har investerat i en systemkaera med extra objektiv och stativ. Så hoppas att det blir fina och bra bilder med den.  Väntar bara på att den skall komma hem till mig nu. Har några inlägg som jag skall göra med bilder från min (dåliga) mobilkamera ;)

Tack för denna tid tillsammans. Ett mål har jag uppnått i alla fall som jag hade när jag startade bloggen, och det var att bli bättre på att stava. Även om min stavning inte är den bästa så har jag gått framåt enormt mycket.

Tack och nu går jag och vi vidare mot nya saker i livet, förhoppningsvis tsm. <3

http://nouw.com/pontusinthehouse

Kommentera

Publiceras ej