Som rubriken avslöjar så var jag, som alla andra på Virginska, på skolan i Lördags, vi var där ifrån 09:00 till 15:00. Vi var där eftersom det var öppet hus och då skulle vi vara på våra linjer och hjälpa till och försöka få 99:orna att vilja gå vår linje. Det var väldigt mkt smörigt, till den graden så at man nästan ville spy emellan åt.  Kändes lite falskt och jobbigt att så och bara säga bra saker att allting är så bra och underbart, ingeting är dåligt. När jag känner att jag inte gillar den här linjen fult ut.

Men dagen var iaf rolig och mkt bättre än dom andra vanliga dagarna brukar vara. Jag och Hanna stod vid glöggbarren heladagen, nästintill förutom när vi hade en lunchrast på 2 timmar. Vid glöggbaren skulle vi hälla i glögg åt dom som kom och ge pepparkakor. Vi fick såklart också gå runt med dom som kom och visa lokalerna, säga vad vi gör här och svara på deras frågor.   

När det var ca 2 timmar kvar på öppet hus tiden så kom minna super ultra FAB vänner Felicia och Evelina :D Jag vart så himla glad när jag ser Josan komma in genom hotelldörren med Felicia och Evve, så glad att det knappt går att beskriva. När jag såg dom så fattade jag först nt, det kopplade lixom nt. Med det kopplade sen när dom såg mig och vart skit glada och bara ler skit stort med hela munnen och springer mot mig och kramas. Vi kramades jätte länge, super mysigt hahah ;* Josan och jag gick runt med dom och visade och pratade om linjen. (Dom kom jö dit för att dom var intresserade av linjen.) Jag var lite mer med Evelina och josan med Felicia. När vi var klara så ville dom gå till stylist och kolla då följde jag med dom och visade vägen medans Josan stanade kvar. På vägen dit så sa jag all sanning om linjen, jag smörjde nt in det på något sett. Utan jag sa helt ärligt hur det är. Det som ingen annan skulle ha gjort. Vi satte oss vid sam idrott och pratade om det, vi pratade i ca 30 min om det. Dom vart såklart jätte glada att jag sa som det ligger till, (så att dom inte får fel uppfattning och blir lurade, så som många blir.) Men dom tyckte att linjen verkade bra iaf, så det var jö tur. Hoppas nu bara att dom går där och jag går kvar. Man får se hur det blir med det. :3

Kommentera

Publiceras ej