Hellu hellu :)
 
Igår så var det jö Tisdag och då är det SKU :D Så slynigt, och Jimmy var nt där igår så det var bara Jag, Lollo, Emelie, Anton, Sofia, "Ajdin" och den andra nya hembiträdet där :D
 
Jag fick skjuts dit utav Lollos mamma så vi var där en kvart innan och slampade runt. Först så trodde vi att det var låst och stängt för att det var helt mörkt på ovanvåningen och så var det låst. Men sen så gick vi till ingången där nere och då såg vi "Ajdin" i fönstret och då sprang Lollo och jag till nedre dörren och knackade på så öppnade Ajdin med ett stort välkomnande. :)
 
Vi fick även hen fjärdedelstårta som vi fikade upp när dom andra kom. Men Lollo och jag tog rosen och choklad biten själva eftersom att vi var där först ;D Vi slängde typ halva tårtan sen också för att ingen orkade äta upp den :( Är sugen på den nu :( 
 
 
 
Och så hade Ingela en mandeltårta i frysen som vi tänkte ta men vi gjorde nt det eftersom att vi nt var sugna på den så hopas att den finns där nästa vecka ;) På skolan så tänkte vi göra fondy eftersom att vi har en choklad kaka på vår hylla som vi tog från en annan hylla och vi tänkte ta Ingelas frysta frukter till. Men det ända var att hon hade använt dom själv ò.ó Så vi tänkte att vi får göra det någon annan gång istället ;)
Sen så vid 7 (vi börjar 6 men igår så var jag och Lollo där 15min för 6.) Vid 7 så gjorde vi varma smörgåsar iugn som var helt fabulous goda :D höhöhö.
 
Vi åt nt upp allt bröd så vi hoppas att det finns kvar tills nästa vecka. Men allt där har en underlig sak att försvinna eftersom att alla tar av alla som man nt får för Jimmy men alla gör det iaf. Så man vet aldrig om det som fans kvar finns kvar tills nästa gång. Vi la även nt in brödet i frysen så det är nog en stor risk att det är borta tills dess ;)
 
Nästa veckas Tisdag så blir det film, Och här är några bilder på tårtan vi åt ;)
 
 
 
HejDå :D 
 
 

Kommentera

Publiceras ej