Hej hej, :*

Förra årets nyår glömde jag lite sorligt att skriva om :( Men därför tänkte jag att skriva om den nu som en lite kickstart till årets nyår festligheter :D

Jag och Cassandra var hemma oss Anton i hans hus vid 18:00 tiden. Jag och Cassandra var någon timme innan tillsammans och peppade inför allt. Sen så skjutsade min pappa oss hem till Anton där vi 3 fixade oss tillsammans. (Både jag och Cassandra tyckte det var onödigt för vi fick jö släpa med allting som vi skulle fixa oss med, kläder och så sov saker eftersom att vi skulle sova över, men men vi tog med oss allt iaf.)

Vi hade innan planerat att vi skulle ha trerätters  och vi skulle ta en varsin rätt. Jag fick förrätt och jag gjorde en avokado cocktail men lime, mango, salladslök, paprika och mkt annat gott :D Anton valde själv att ta hen om varmrätten eftersom att vi skulle vara hos honom. Han fixad till potatisgratäng, en kött bit och en liten sallad. Cassandra hade efterrätten hon skulle göra en cheesecake men vi fick improvisera på den eftersom att ingen förstod receptet ;) Vi lagade all mat tillsammans innan vi fixade oss.

Vi åt 3 åt under en lång stund, Antons föräldrar tog nåra kort på oss innan dom gick iväg på sin fest. Vi pratade mkt medans vi åt den goda maten.  Anton hade även dukat jätte fint innan vi kom. :)

 
Vi poppade musik medans vi fixade oss, åt och under större delarna utav när vi var hemma hos Anton. Anton som värd på bilderna nedan.
 
 

Här är några bilder på en den improviserade efteretten, det vart smet, krossade digestivekex och mixade jordgubbar. Faktiskt väldigt gott, godare än vad det låter och ser ut så man var förvånad. Och Anton slagar till den åt oss 3 ;)

 

Sen så kom Felicia och Mathilda och våldgästade oss. Dom hade med sig godis som vi åt upp, vi spelade även as hög musik och spelade just dance 2014.

 
Sen sköt vi några mini racketer, eftersom att vi nt fick ha stora fyrverkerier själva. Sen så gick vi hem till Felicia eftersom att hennes mamma hade köpt en stor  fyrverkerilåda som hon nt ville kolla ensam med hennes mamma. Men den skall jö skjutas vid 12 slaget och klockan var säker nt mer än 22:00. Så jag, Cassandra, Anton och Mathilda gick på en lite promenad medans vi väntar.
 
Och då träffar vi Antons super festliga super FAB delux syster som bjöd med oss hem till hennes, hon bor as nära där vi var när mvi träffade henne. Hemma hos Jonna så fabade vi loss det med att lära känna varandra, mkt prata och hög musik i 2 timmar. Innan vi då allihopa inklusive Jonna gick tsm och kolade på fyrverkerierna. Efter dom så gick vi hem till henne igen. (Jonna var även min nyårskyss :D AA super glad över det :D <3)  Men på vägen hem till henne igen så följer även Felicia med och några andra, som vi nt efter en lång stund körd iväg.

Vi var hemma hos Jonna resten av kvällen och festade rejält. Det var super duper fab delux kul. :D <3 :*

(Hahaha så fin bild asså ;*) haha)

Sen vid kke runt 04:00/ 05:00 då Jonna skulle åka iväg så gick då vi, jag, Anton och Cassandra, hem till Anton igen. Där vi åt ost och kex, jätte gott, och kollade på Katy Perrys film.  Sen så gick vi och la oss allt tsm i en dubbel säng :*

Det var en super rolig, festlig party FAB delux kväll ;) HAHAH <3 Vill nt ha den ogjor, och skulle kunna göra om den dagen/natten/kvällen när som helst :*

Det hände så klart mkt mer än så men det blir alldeles för mkt att skriva och läsa om ;) <3

Kommentera

Publiceras ej