Hejsan. :D
 
Det är var också ett tag sedan det hände (som typ allt annat ;D) Men då den 16 November en Fredag så var jag med Anton efter skolan och vi hade det kul. Innan vi åkte hem till honom så åkte vi till ICA och köpte blandanat munkar, chips och kakor. Vi sprang om kring och larvade oss som vi brukar och så som bara vi kan göra ;) Jag sprang också på min pappa på ICA som skrek frågade om varför jag hade fått ett brev från USA hem till mig (som jag tar i ett annat inlägg senare.) Sen så vart jag tvungen att ringa till mamma och säga varför det kommit ett rosa brev från USA. Och medans det så vart Anton lämnad själv vid provsmaknings bordet med FIA! :O Men sen när min pappa gick så gick jag till provsmaknings bordet och vart lämnad utav Anton som skulle gå och fråga hans mamma någonting. Så då vart jag lämnad med Fia :/
 
Men skit samma jag skjutsade Anton sen hem till honom och väl där så var vi tvungna att gut med hans mormors hund Harley. (Hon är i Tajland) När vi var klara med det så drack vi te och pratade om allt och ingeting ;) Sen kolade vi på "Djävulen bär Prada." Tills hans föräldrar kom hem och lagade tacos. :)
 
 
Under maten så pratade vi alla, flummade och skrek lite granna ;)
Efter maten så gick jag och Anton upp och fjantade oss där ;) Vid pianot, på hans rum och i hans tv rum där vi blandanat åt godis från Dubaj, kolade i gamla fotoalbum, skickade fula kort till några mäniskor, skrek pratade medans vi flummade och så dansade vi jätte fult till olika låtar till blandanat Like a Virgin och några nyare låtar. ;D
 
 
Sen efter typ 2 timmar till så åkte vi till clubhuset eftersom att vi skulle träffa Elin Ullander där som kom från Stockholm :) Och det var massor med människor där, typ halva Frövi så vi träffade massor med roliga mäniskor.
 
Och så var Hår magasinet där och gjorde olika frisyrer där. Det var även vaxning och sminkning där men det gjorde nt jag ;)
 
Så här vart jag i håret när dom var klara :D :O ;)
 
 
Försök att ignorera min putmage på bilderna. Min tröja fick något konstigt upp puffat i sig.
 

Hehehe vad tycker ni? Vart det snyggt eller bara lite catwalk känsla över det, jag fick några fjädrar i håret också ;)
 
Och sen om vi ska prata lite mer om att vara med Elin så var jag nt det under kväll sen :( Kke bar typ 45 min :( För det var en perosn som följde efter henne som jag nt riktigt gillar så jag var nt med dom utan med andra för tänkte att jag kan vara med henne nästa gång hon kommer och då kommer det också var mkt roligare utan en här personen men Anton var med dom iaf :) Men som sagt så var jag med andra så var jag hade det roligt iaf. Jag var med olika personer under hela kvällen så var nt bara med en och samma :)
 

Kommentera

Publiceras ej