Det var några dagar sen vi hördes. Men det har nt blivit mkt till blogg tid. Hoppas att det kke blir lite mer tid för att blogg i fortsätningen :)

 Den 2-3 Mars v.9 så åkte jag, Emelie, Sofia, Louise och Anton (Xerxes) till Nyköping :D

Det var kul och så där borta, men det tog nästa lika långtid att åka ditt. Först fick vi åka tåg till något konstigt ställe typ Kumla. Och så fick vi väta i Örebro i typ en timme och vänta tills vi åkte till Kumla. Sen när vi var i Kumla (om vi var där.) Så åkte vi ett till tåg till något ställe tror det var Katrineholm. Sen ta ett nytt tåg till  något ställe nära Nyköping. Och sen när vi var där så fick vi ta en buss därifrån till Nyköping. Sen när vi var i Nyköping så var vi tvungna att ta en stats buss ut till slottet där vi skulle bo. Och det tog typ 1 och en halv timme :o

Sen fick vi gå på en lerig, gropig jävla grus väg. Medans det duggade regn. Sen så lämnar alla mig och Emelie  när Emelie ramlade :O Så vi viste jö nt vart vi skulle gå. Så vi fick gissa oss fram. Och sen kom det en bil och körde i en lerig vattenpöl och skvätte upp på mig och Emelie. Asso kan ni tro att en präst nt väntar på dom som han ska gå med. Och bara springer iväg med alla andra medans vi får gå själva och irra vart vi ska ta vägen. Och så när Emelie ramlade så vänder sig Jimmy (prästen) sig om och skrattar och pekar, och går vidare :O

När vi var framme vi slottet efter mycket om och men så fick vi reda på vart vi skulle på. Vi skulle bo i slotts flygen. Och där fick vi välja våra rum själva och vilka vi skulle sova med. Jag sov med Emelie, Louise sov med Sofie, Anton sov med sig själv och Xerxes med sin pappa prästen Jimmy. (Fast vi andra hade jö bestämt i förväg vilka vi skulle sova med ;)

Såg ut så här när vi var framme:  :)

 
 
 
Var snyggare hemma  som vanligt, och innan vi började åka allting :) Och bilderna är nt dom snyggaste dom häller ;)
 
 Mitt och Emelies rum. :)
 
 
Koridåren till dom andras rum. De rummet som är mitt emot mitt och Emelies rum är Sofia och Lollos :)
 
 
Emelie som släpar sin väska in i rumme :) ,omedveten om att jag tar kort på henne :)
 
 
Lollo i vårt rum Hon köpte en godis påse i Katrineholm. Fast vi hade ett och ett halft kil lösgodis +mer med oss. :)
 
 
 En suddig bild på vackra Sofia och Emelies ben som väntar på att vi ska äta middag :) Blir kyckling, ris med sås och salad, alla fick det fast det stod "a la carte" i en info bok på hotellrummet. Fast Jimmy hade jö lurat iväg oss när det var massvis utav andra sona hära grupper där :O Nt okej. Och sen efter maten så fick vi glas pinnar och då  höll vi på och snuska oss med dom ,och ni kan jö lista ut hur ;D Och sen så efter ett tag så hade Lollo hela ansiktet (bokstavlige, iaf vid munnen och det)  hela ansiktet med glass och jag skriker att hon har fått sädes nånting kommer nt ihåg vad jag sa riktigt men det skulle iaf var ett finare ord på spermie och utlösning ;) . Men då så säger Jimmy till oss att så få man nt hålla på och göra och säga i en matsal. Jätte tråkig person.
 
 
 Och så ur snygga Emelie som blir frestad utav kamerans uppmärksamhet :) Go girl, grrrrr ;D hihihih.

 Efter  maten så hade vi ett så kallat möte. Vör vi SKU ska bli en egen organisation eller vad det nu var, som Xerxes hade letat efter på datorn. Och det var också en son där sak som vi nt viste om från början. Och jag ekonomi ansvarig, Sofia sekreterare och Louise ordförande. Dom andra kommer jag nt ihåg vad dom blev, och jag blev någonting mer, men kommer nt ihåg vad det heter med det var något jätte flott och fint namn. Jag skulle iaf ringa runt om boka lokaler om det behövs någon :)

 Sen när mötet var slut efter typ 2-3 timmar, (det spårade ut några gånger också :) ) Men efter det så fick vi springa runt och leka på stora slottet i ca 40 min tills andra chansen Melodifestivalen började. Och vi hade ett bokat tv rum på slottet som vi satt och kollade i. Det r ett fin rum men har ingen bild på det.

 Det var jätte kul att kolla och så :) Det var en rätt som gick vidare och det var Anton Ewald :D Men att Robin sen skulle gå vidare och sen vinna hela skiten var jö nt det man hade hoppats på ò.ó Skit dålig låt helt värdelös och han står och skriker i 3 min. (kke kommer ett inlägg om Melodifestivalen , om det nt har hunnit gåt alldeledes för lång  tid sen des.)

 
Sen är vi tillbaks på våra rum i flygen :) Och nu kan nattens kul börja :D
 
 
Här skålar jag, Emelie och Sofia i glas. Anton och Louise är också med under hela kvällen fast dom ville nt ha det här :)
 
Här gör vi ultraljud på Antons gravidmage med hår mos :D
 

Det varen väldigt rolig kväll´, men det roligaste på hela kvällen var faktiskt Melodifestivalen och det tyckte faktiskt alla. 

 För vi kunde nt ha så jätte hög musik på för att då kunde Xerxes hör till sitt och hans pappa prestens rum  och komma och vilja vara med eller säga åt oss. Sen så när vi körde intima frågor (typ som sanning eller kånka, fast med bara personliga frågor.) Och det vart nt lika utflippat och kul o skojsigt som det brukar var. Men kvällen var lyckad iaf :)

 Och så när alla i vårt rum skulle gå och lägga sig (Anton hade gått non timme innan dom andra.) Så kollade Louise och Sofia på samma program på tv:n på SVT1 som jag och Emelie kollade på :D

 Sen dagen efter sen när vi skulle åka hem igen så fick vi mat och så och så kollade vi på Disney dags och på "Fem myror är fler än fyra elefanter." Tills vi skulle åka hem och ta alla dom dära tåg och buss bytena igen.

Det var allt :3 Så jag säger Hej då för den här gången ;)

 

Kommentera

Publiceras ej