Hej på er, :)
 
På midsommar så gjorde jag inget särskilt. Utan mina föräldrar hade bara bjudit hem några til oss.
 
Men för det mitt på dagen så var jag hos Moa på 15 års kallas. Jag, Emelie och Sofia vart inbjudna dagen förre hon skulle ha det, nt så smart tänkt. Men iaf så kom nt Sofia och Emelie. Men det fanas andra vänner hos Moa. Men eftersom att jag vart inbjuden dagen innan så hade jag nt någon chans att åka in till stan för att köpa en present. Så hon fick en present förpackning med tvål, återfuktande kräm och en ros, och några blockade blommor från trädgården ;)
 
(Present var egentligen till en Maj-Britt men glömde den då. Och sen min mammas morsdags present, men hon fick den nt. Så då fick Moa den istället :D ,den var alltså redan inpackad så har inget kort :( Men har några halv dåliga på mig ;D)
 
 
 
Jag i min Prada tröja, och skjorts från H&M :)
 
 

Hej då :)

Kommentera

Publiceras ej