Hej :)
 
I det här inlägget har jag vart in till Örebro igen med min mamma och handlat lite. Det har kke var 2v efter det andra inlägget jag skrev, det här också i November. :)
 
Jag och mamma var in till stan och skulle kolla på lite julklappar då vi handlade lite också. Vi eller mer sagt mamma vill e gå på någon julmarknad mitt i stan vid gamla stan. Den var as lite men vi fick dit iaf vi köpte bara en cider flaska där innan vi gick vidare :)
 
 
 
Sen gick vi i många affärer och kollade på julklappar :) Men sen gick vi till Akademibokhandeln och köpte saker :)
En bok om Kronprinsessan Victoria och en kalender; 
 
 
 
Vi var även in på ICA vid Krämaren :)
Och köpte Te, en tidning och lite annat;
 
 
Sen var mamma in på Glitter och köpte presenter till en utav mina kusiner.
Då passade jag på att köpa 2 ringer i en affär bredvid;
 
 
 
Det var någ allt, så Hej då :D
 
 

Kommentera

Publiceras ej