I fredags den 30 oktober så träffades jag, Emelie Lundgren och Kajsa. Vi skulle träffades i Örebro ca 18:00 men mitt tåg var försenat i seriös 40min så jag fick stå ute och vänta den tiden och dom fick vänta på mig i Örebro.  Men när vi väl träffades på stan så bestämde vi oss för att äta lite Grekiskt på Hallas. Det är ås fint inne på Hellas och deras bar/drink del är jätte fräsch och lyxig på ett morden sätt. 

Vi var först lite oroliga om vi skulle kunna komma in och kunna äta där, eftersom att vi inte hade bokat något bor i förväg och var under 18 en fredag kväll.  Men det gick jätte lätt. Vi komma in pratade med en tjej som bad oss vänta i 2min och så fick vi ett bord, jätte smidigt. Åldern spelade typ ingen roll.

Vi alla 3 åt kycklingspätt men 4 olika såser, såååå gott, til fick man en liten fin sallad, ett bröd, ris och jätte god potatis och jag gillar egentligen nt potatis ;) Till matten beställde vi vatten och så tog Kajsa en passionsfrukts drick och jag en blåbärsdrink och ett glas vatten var. 

Till efterätt tog jag och Kajsa grekiskyoghurt men honung och till frukt. Vi trädde vi skulle få ananas, jordgubbar, melon, physalis och vindruvor. Men n ej vi fick svenska vinter äpplen och päron. Inte så kul eller gott men den grekiskyoghurt men honung var iaf god.

Sen så avslutade vi kvällen med en varsin hallondrink. Matten och drinkarna och allt var såå gott.

Det var en super kul, fin och härlig kväll. Mycket trevligt prat och skratt. Vi partade om saker vi gjorde på festen förra helgen, lite uppföljning  om saker och ting, lite råd hit och dit och mycket mer. <3

 

1 kommentarer

Kommentera

Publiceras ej